Jouw bedrijfsadviseur,
sparring partner,
extra stel hersens, cijferbaas & veel meer
We geven net zoveel aandacht aan jouw bedrijfsvraagstukken, als dat jij geeft aan ondernemen. Met ruim 30 jaar ervaring op de teller ondersteunen wij bedrijven en ZZP'ers op het gebied van financieel-, fiscaal-, jurdisch advies en personeelszaken. Altijd betrokken en op zoek naar het beste bedrijfsadvies voor jou!
Wij groeien mee
We kunnen niet meer om het digitale tijdperk heen. Onze boekhouding is ook volledig geautomatiseerd en voorzien van innovatieve software met scanning- en herkenning features. Zo schieten ook wij in de versnelling, omdat we onze klanten nog sneller voorzien van een gedegen bedrijfsadvies en alle pijlen op jouw toekomst kunnen richten.
Hierin maken wij het verschil
We spreken dezelfde taal en leren je cijfers begrijpen
Een pro-actieve en persoonlijke begeleiding in jouw weg naar de top
We hebben allround expertise in financiele-, fiscale-, juridische vraagstukken en personeelszaken
Door onze jarenlange expertise is geen enkel vraagstuk ons onbekend. Alle kennis nemen wij mee om jouw succes nog groter te maken!
Groei stopt nooit!
Ook wij niet
2022
Ook wij groeien door en mede door het geautomatiseerde digi-tijdperk, is er minder behoefte aan archiefruimte en meer behoefte aan een fris en modern pand waar we onze bedrijfsadviezen geven. Daarom zijn we per september verhuisd naar De Markt 121 in Krimpen aan de Lek.
Ook vallen we per 1 juli onder de Oculus Groep. We zijn erg blij met deze samenwerking en zijn ervan overtuigd dat de deskundigheid en frisse wind van deze groep ons enorm zal helpen om de continuïteit van Frietman & Van Vugt voort te zetten.
2017
In het jaar 2017 hebben we onze visie op de administratieve dienstverlening herzien en verbeterd. Vanaf dit moment hebben wij de administratieve dienstverlening ondergebracht onder een andere naam: FF Boekhouden. De advisering valt onder Frietman & Van Vugt Bedrijfsadvisering.
2009
In het jaar 2009 ruilde we het woonhuis, vanuit waar we werkten, voor een mooi kantoorpand in de Marijke Staete in Krimpen aan de Lek. Een mooie stap, voor een nieuwe toekomst!
1977
Ons boekhoudkantoor startte in 1977 vanuit het woonhuis onder de naam Administratiekantoor P. van Vugt en werd opgericht door Piet van Vugt. Zijn deskundigheid en nauwkeurigheid werden door zijn klanten hoog gewaardeerd. Toentertijd bestonden de werkzaamheden voornamelijk uit het verwerken van de administratie en het doen van alle mogelijke fiscale aangiften.
1997
In het jaar 1997 overleed Piet plotseling en werd het kantoor verder voortgezet door schoonzoon Fred Frietman en dochter Jacqueline van Vugt. Fred heeft een jarenlange bancaire achtergrond in diverse functies en Jacqueline is na haar schooltijd altijd werkzaam geweest in administratieve en secretariële functies. Door sterke toename van het klantenbestand groeide het bedrijf in korte tijd naar 5 werknemers.
Onze harde werkers
Fred
Bedrijfsadviseur
Jacqueline
Senior
Administrateur
Dave
Senior
Administrateur
Karin
Administratief
Medewerker
Janneke
Senior
Administrateur
Linda
Administratief
Medewerker